Dr. Pál Mónika

Reumatologia és fizikoterápia szakorvosa

Rendelési idő: kedd 16:30-18:30 és csütörtök 15:00-18:40
Rendelés helye: Medoc Lehel

Közel 25 éves gyakorlattal rendelkezik a különböző izületi-, izom-, ín- és csontbetegségek diagnosztizálásában és kezelésében. Az utóbbi években a sportsérülések ellátásában is jártasságot szerzett. Tapasztalata, hogy ezen sérülések típusának gyors felimerése és korrekt ellátása az alapja a mielőbbi felépülésnek. Számottevő gyakorlata van a lokális injekciózási technikákban, valamint a különböző fizioterápiák alkalmazásában. Kollagénterápiák alkalmazásaiban szerzett tudását oktatási célra is hasznosítja, ezen a területen az egyik legnagyobb tapasztalattal rendelkező szakorvos.

Specialitásai:

• sportsérülések (boka rándulás, váll és csukló ín sérülés, térdszalag sérülések, izomszakadások)
  • gerinc és hátfájdalmak, izomhúzódások
  • ízületi gyulladások, kopásos és gyulladásos fájdalmak
  • ínhüvelygyulladások
  • könyökbántalmak (tenisz, golfkönyök)
  • sérülések, műtétek rehabilitációja
  • terhességi gerinc és ízületi fájdalmak

Alkalmazott terápiák:

Különféle injekciózási technikák - lokális injekciók, szteroid injekciók, gerinc blokád fájdalom csillapítás, kollagén terápia.

Hyaluronsavas feltöltés pl. térdbe. Egy alkalommal, ízületbe adott hyaluronsavat tartalmazó injekció, melyet kopásos térd ízületi elváltozásoknál alkalmazzuk a panaszok csökkentésére és a hosszú távon a porcok megőrzésére!

Kollagénterápia - ÚJ terápiás lehetőség! Gyors, hatékony és természetes! Injekciós, de kíméletes terápia, mely hatékonyan képes csökkenteni a kopás, gyulladás, túlerőltetés, sportsérülés (főleg friss sérülések!) során fellépő fájdalmat hosszú távon is, a szöveti szerkezet javításával!

Tape technika - elasztikus ragasztó szalaggal végzett, a szervezet öngyógyító folyamatait aktivizáló kémiai hatóanyagoktól mentes, gyors és hatásos terápiás eljárás.

Friss sérüléseknél és akut fájdalmaknál 1-3 kezelés teljes gyógyulást hozhat! Így mielőbbi ellátás javasolt!

Milyen idegen nyelven vállal vizsgálatokat a MeDoc Egészségközpontban?

• angol

KÉRJEN IDŐPONTOT!

Elérhetőségeink

Központi telefonszám:

új helyre költöztünk:

MeDoc Lehel

1134 Budapest, Lehel utca 8.