Medoc Egészségközpont orvosai - Dr. Bencz László

Dr. Bencz László

Sebész, proktológus

A Semmelweiss Orvostudományi Egyetem Általános orvosi Karán végzett 1982-ben, jó eredménnyel. Pályafutását a Traumatológiai Intézetben kezdte. Általános sebészeti szakvizsgát tett 1986-ban. Szakvizsgát követően az ORFI Sebészeti Osztályán dolgozott, 1992-től adjunktusként. 2000-től tulajdonos változás miatt az osztály a Budai Irgalmasrendi Kórház része lett, ahol 2013-tól főorvosként, a Sebészeti osztály vezető helyetteseként működött. Igen nagy tapasztalatra tett szert mindenféle általános sebészeti területen, amire csak a kórházban lehetőség nyílt. Pajzsmirigy műtétek, emlő műtétek, sérvek minden fajtája – hasfal, lágyék, köldök, comb és rekeszizom sérvek. Ezek némelyikét laparoszkóppal is végezte. Gyomor, bél, vastagbél daganatos és gyulladásos megbetegedések műtétjeit is végezte. Kezdetben nyitott módszerrel, majd amikor a technikai felszereltség a kórház birtokába került, azóta laparoszkópos epe műtéteket végzett nagy számban.

A Mammut Üzletközpontban működő Medical Sevice Rendelőjében kezdte magán sebészeti és proktológiai praxisát 12 évvel ezelőtt. Tulajdonos váltás után az Affidea kereteiben folytatta ezt a tevékenységet. Itt minden helyi érzéstelenítésben megoldható kisműtétet elvégezett, de a szakmailag és technikailag magasabb szintet biztosító MEDOC Magánkórházban szélesebb körű lehetőség nyílik komolyabb egynapos műtétekre is.

Manualitása és szakmai tudása révén kitűnő eredménnyel gyógyított meg több ezer beteget. Sok évtizeden keresztül a beteg emberek gyógyítása, műtétjeiknek maximális precizitása volt a legfontosabb számára, és ez is fog maradni az életcélja. Sok gyógyult beteg pozitív visszajelzése jelenti a legnagyobb örömöt és megelégedettséget számára. Szabadidejében túrázni, hegyet mászni, síelni, búvárkodni és evezni szeret.

Specialitásai, preferált részterületei:

Proktológiai szakrendelés:

• külső, belső aranyerek
  • végbél vérzés, végbél fájdalom
  • berepedések (fissura)
  • végbél sipoly (fistula)
  • végbél gyulladások, viszketések
  • aranyér kizáródás
  • végbél vírusos megbetegedései (condylloma)

Sebészet:

• minden bőrgyógyászat által javasolt bőrelváltozás kimetszése plasztikai módszerrel, szövettani vizsgálatra
  • lágyéksérv, comb sérv, köldök sérv, hasfalsérvek