Medoc Egészségközpont orvosai - Dr. Suhajda Kornélia

Dr. Suhajda Kornélia

Bőrgyógyász

1984-ben diplomázott a szegedi Szent Györgyi Albert Orvostudományi Egyetem Általános Orvosi Karán, majd Kecskeméten helyezkedett el a Megyei Kórház és Rendelőintézet Bőrgyógyászatán. 1989-ben szakvizsgázott bőr-és nemigyógyászatból és kozmetológiából. 1990-ben Budapestre költözött, és a III. kerületi Bőr-és Nemibeteggondozóba került szakorvosként. 2004-ben osztályvezető főorvosnak nevezték ki, jelenleg is a Szent Margit Rendelőintézet gondozóvezető főorvosa. A gondozóvezetői feladatok mellett 1995 óta van magánrendelése is.

"Lelkünk, testünk igazi tükre a bőr."

Vizsgálatok, specialitások, preferált részterületek:
  •  Általános bőrgyógyászati vizsgálat - különböző bőrproblémák diagnosztizálása, kezelése és gondozása, életviteli tanácsadás (ekcémák, atópiás dermatitis, pikkelysömör, bőrszárazság).
  • Kozmetológiai bőrproblémák: acne, seborrhoea, rosacea kezelése
  • Gombás, vírusos ill. baktérium okozta bőrfertőzések gyógyítása.
  • Anyajegyszűrés kézi dermatoscoppal ill. videodermatoscoppal, bőrtumorok szűrése, napozással, fényvédelemmel kapcsolatos tanácsadás.
  • Belgyógyászati betegségek bőrtüneteinek kezelése

Rendelési idő: