Medoc Egészségközpont orvosai - Dr. Végh Judit

Dr. Végh Judit

Belgyógyász, kardiológus, immunológus

1992-ben szerzett orvosi diplomát a Debreceni Orvostudomámyi Egyetemen, majd ugyanott, a Belgyógyászati klinikán kezdett dolgozni. 1997-ben belgyógyászatból, 2001-ben kardiológiából, majd 2008-ban klinikai immunológiából tett szakvizsgát. A klinikán eltöltött 23 év alatt alkalma volt mindhárom szakterületen hatalmas beteganyagot gondozva rengeteg tapasztalatra szert tenni, amit azóta is hatékonyan használ az orvoslás, a kutatómunka és az oktatómunka során egyaránt. 2015 júliusában Budapestre költözött, és az Országos Reumatologiai és Fizioterápiás Intézet Intenzív terápiás osztályát vezette. 2017 márciusban letette az Intenzív terápia szakvizsgát. 2015 júliusa óta dolgozik a magánegészségügyben.
A betegellátásban eltöltött több, mint 20 év alatt megszerzett tapasztalata egyértelművé tette számára, hogy mindenki másképp beteg, más tüneteket produkál, másként éli meg a betegséget, így mindenki egyéni hozzáállást, kezelést igényel. Meggyőződésévé vált, hogy a betegekkel az orvos akkor teszi a legjobbat, ha a teljes embert nézi. Ez egyrészt jelenti azt is, hogy általában nem lehet csak egy szakterületre koncentrálva megoldani a problámákat, mert a szervezetünk kompex, az egyes részei egymással teljes harmóniában kell, hogy működjenek. Jelenti továbbá azt is, hogy a fizikum-gondolkodás-lelkiállapot egysége is nagyon fontos, mindenkinél erre az összhangra, illetve ennek a helyreállítására is figyelnünk kell.

„Az orvos a maga dolgát köteles megtenni, de arra is képessé kell tennie betegét, segítőit és a körülményeket, hogy azok is tegyék a maguk dolgát” (Norman Doidge)

Tanulmányok, szakmai tapasztalatok:
  • 1992 - Orvosi diploma
  • 1997 - Belgyógyász szakorvos
  • 2001 - Kardiológus szakorvos
  • 2006 - PhD fokozat megszerzése
  • 2008 - Klinikai immunológia és allergológia szakorvos
  • 2010 - Akkreditált PhD oktató
  • 2017 - Intenzív Terápia szakorvosa

Tudományos közlemények száma: 42
Impakt faktorok összege: 40,284.
Citáció (független): 48

Szervezeti tagságok:
  • Magyar Orvosi Kamara
  • Magyar Immunológiai Társaság 1995-től
  • Magyar Allergológiai és Klinikai Immunológiai Társaság 1995-től
  • Magyar Belgyógyász Társaság 1999-től
  • Magyar Kardiológus Társaság 1999-től
  • Magyar Reumatologusok Társasaága 2010-től
 Vizsgálatok, specialitások, preferált részterületek:
  • magasvérnyomás
  • szívelégtelenség