ALAP POST- COVID-19 SZŰRŐCSOMAG

• Vérnyomásmérés

• EKG (nyugalmi)

• Nagylabor vérvizsgálat
    Vércukor, nátrium, kálium, vesefunkciót jellemző adatok (karbamid, kreatinin, húgysav), pajzsmirigyhormon (TSH), összfehérje, albumin, összkoleszterin, LDL-koleszterin, HDL-koleszterin, trigliceridek, májfunkciót jellemző adatok (összes bilirubin, GOT (ASAT), GPT (ALAT), Gamma-GT), alkalikus foszfatáz, alfa-amiláz, süllyedés, minőségi vérkép), vizeletvizsgálat, vas, transzferrin, CRP (C reaktív protein), Laktát-dehidrogenáz (LDH)

• Célzott laborvizsgálatok: CK-MB, Troponin, D-dimer
    A vizsgálat a kreatin-kináz enzim vérbeli aktivitását határozza meg. Az enzim a sejtek energiatermeléséért felelős egyik enzim. Összesen három fajta (izoforma) létezik, amelyek a vázizomban, szívizomban, az idegszövetben és a bélben találhatóak meg. AZ CK-MB izoforma a szívizomban található, annak sérülésekor szabadul fel. Az enzimaktivitás emelkedése szívinfarktus következménye lehet. A szívinfarktus mellett szívizom-gyulladás, áramütés, szívműtét esetén is emelkedhet a CK-MB aktivitása. Troponin, koncentrációja megemelkedik a vérben, szívizomkárosodás, szívizomgyulladás, veseelégtelenség esetén. A D-dimer teszt a legelterjedtebb és legmegbízhatóbb laboratóriumi módszer a vénás trombózis és embólia igazolására. Azt mutatja ki, hogy az érpályán belül keringő vérben beindult az alvadási folyamat.

• SARS-CoV-2 IgG antitest vizsgálat vérből
    A SARS-CoV-2 új koronavírus spike receptor-kötő fehérje ellen termelt specifikus IgG antitestet mutatja ki. Indikáció:
    o  COVID-19 megbetegedés utólagos igazolására
    o  A pozitív eredmény igazolja, hogy a szervezetben az új koronavírus elleni ellenanyag jelen van, így a lelet felhasználható a védettségi igazolvány igénylésénél a 60/2021. (II. 12.) Korm. rendelet alapján.
    o  Oltás után megjelentek-e a specifikus antitestek, ebben az esetben javasolt az oltási dokumentációban írtak alapján a teljes védettség kialakulásának várható ideje után mintát venni (pl. a PFIZER / BIONTECH Comirnaty esetén a 2. oltás után minimum 7 nappal)

A vizsgálat nem alkalmazható a következő esetek megválaszolására:
    o  Aktuális fertőzőképesség meghatározása – ehhez légúti mintából vett PCR–vizsgálat szükséges!
    o  Nem különíti el a korábban lezajlott infekciót az éppen aktívan zajló fertőzéstől!

• Írásos összefoglaló szakvélemény

Szűrőcsomag ára: 71 500 Ft/fő

BŐVÍTETT POST-COVID-19 SZŰRŐCSOMAG

• Szív- és érrendszeri rizikóelemzés – SCORE rizikó meghatározása

• Fizikális belgyógyászati-kardiológiai vizsgálat

• Szívultrahang vizsgálat

• Vérnyomásmérés

• EKG (nyugalmi és terheléses)

• Nagylabor vérvizsgálat

• Célzott laborvizsgálatok: CK-MB, Troponin, D-dimer

• SARS-CoV-2 IgG antitest vizsgálat vérből
    A SARS-CoV-2 új koronavírus spike receptor-kötő fehérje ellen termelt specifikus IgG antitestet mutatja ki. Indikációi:
    o  COVID-19 megbetegedés utólagos igazolására
    o  A pozitív eredmény igazolja, hogy a szervezetben az új koronavírus elleni ellenanyag jelen van, így a lelet felhasználható a védettségi igazolvány igénylésénél a 60/2021. (II. 12.) Korm. rendelet alapján.

A vizsgálat nem alkalmazható a következő esetek megválaszolására:

• Mellkasröntgen – partnernél

• Írásos összefoglaló szakvélemény

Szűrőcsomag ára: 91 500 Ft/fő

covbox1Az új koronavírus (SARS-COV-2) fertőzés után, a gyógyulást követően is visszamaradhatnak tünetek és szövődmények alakulhatnak ki.
Negatív hatással lehet a krónikus alapbetegségre, valamint az általános közérzetre is.

Kinek ajánljuk?

A csomagban foglalt vizsgálatok elvégzését mindenképpen ajánljuk azoknak

• akik az újfajta koronavírus okozta megbetegedésből (COVID-19) felépülve továbbra is maradványtüneteket tapasztalnak:

• fáradékonyságot
• nehézlégzést
• köhögést
• ízületi fájdalmat
• mellkasi fájdalmat
• ritkábban: szaglásvesztést, fejfájást, szédülést, hajhullást

• akik az újfajta koronavírus okozta megbetegedésből (COVID-19) tünetmentesen felépültek, és szeretnének a korábban megszokott intenzív sporttevékenységükhöz visszatérni (profi és amatőr sportolók)

• akik az újfajta koronavírus okozta megbetegedésből (COVID-19) felépülve továbbra is maradványtüneteket tapasztalnak és van alapbetegségük - különösen nagy jelentősége van az alapbetegségek soron kívüli ellenőrzésének a magasvérnyomás, cukorbetegség, szív - vagy tüdőbetegségben szenvedőknél és további krónikus betegségek esetén is

Mikor érdemes szűrővizsgálatot végezni?

A betegség kezdetétől számítva 6 hét múlva, vagy a tünetek megszűnése után 4 héttel.

FIGYELEM!
Felhívjuk kedves pácienseink figyelmét, hogy a POST-COVID csomagokban szereplő vizsgálatok
igazoltan SARS-CoV-2 fertőzésen átesett egyének esetén legkorábban a betegség kezdetétől számítva 6 hét múlva, vagy a tünetek megszűnése után 4 héttel végezhetők el!
A BŐVÍTETT POST-COVID-19 SZŰRŐCSOMAG esetében, amennyiben a terheléses EKG elvégzése orvos-szakmailag ellenjavallt, visszatérítést nem áll módunkban biztosítani. Bizonytalan esetben válasszák az ALAP POST-COVID-19 SZŰRŐCSOMAGOT, amely a kardiológus szakorvos javaslata alapján kiegészíthető további szükséges vizsgálatokkal.

Ha nem vagyunk biztosak abban, hogy átestünk a fertőzésen, de érezzük a felsorolt tüneteket, szintén javasolt a szűrés elvégzése.

• Szakorvosi konzultáció kérhető az alapbetegség függvényében (diabetológus, endokrinológus, neurológus, reumatológus, stb.)
• Ha rendelkezésre állnak korábbi leletek, előzmények, kérem hozza magával a vizsgálatra.

Időpontfoglalás: (06 1) 783 6004
Munkatársaink hétköznapokon 8:00 és 20:00 óra között érhetők el telefonon, más időszakokban üzenetrögzítőnk fogadja megkeresését.
Időpontfoglalás e-mailben: idopontfoglalas@medocklinika.hu

Hozzájárulok személyes adataim kezeléséhez, továbbá nyilatkozom, hogy az adatkezelési tájékoztató tartalmát megismertem és az abban foglaltakat elfogadom.

Elérhetőségeink

Központi telefonszám: