POST- COVID-19 SZŰRŐCSOMAG

• Vérnyomásmérés

• EKG (nyugalmi)

• Nagylabor vérvizsgálat
    Vércukor, nátrium, kálium, vesefunkciót jellemző adatok (karbamid, kreatinin, húgysav), pajzsmirigyhormon (TSH), összfehérje, albumin, összkoleszterin, LDL-koleszterin, HDL-koleszterin, trigliceridek, májfunkciót jellemző adatok (összes bilirubin, GOT (ASAT), GPT (ALAT), Gamma-GT), alkalikus foszfatáz, alfa-amiláz, süllyedés, minőségi vérkép), vizeletvizsgálat, vas, transzferrin, CRP (C reaktív protein), Laktát-dehidrogenáz (LDH)

• SARS-CoV-2 IgG antitest vizsgálat vérből
    A SARS-CoV-2 új koronavírus spike receptor-kötő fehérje ellen termelt specifikus IgG antitestet mutatja ki. Indikáció:
    o  COVID-19 megbetegedés utólagos igazolására
    o  A pozitív eredmény igazolja, hogy a szervezetben az új koronavírus elleni ellenanyag jelen van, így a lelet felhasználható a védettségi igazolvány igénylésénél a 60/2021. (II. 12.) Korm. rendelet alapján.
    o  Oltás után megjelentek-e a specifikus antitestek, ebben az esetben javasolt az oltási dokumentációban írtak alapján a teljes védettség kialakulásának várható ideje után mintát venni (pl. a PFIZER / BIONTECH Comirnaty esetén a 2. oltás után minimum 7 nappal)

A vizsgálat nem alkalmazható a következő esetek megválaszolására:
    o  Aktuális fertőzőképesség meghatározása – ehhez légúti mintából vett PCR–vizsgálat szükséges!
    o  Nem különíti el a korábban lezajlott infekciót az éppen aktívan zajló fertőzéstől!

• Írásos összefoglaló szakvélemény

Szűrőcsomag ára: 59 000 Ft/fő

A csomag kiegészítő vizsgálata orvosi javaslatra:
Kardiológiai kontrollvizsgálat + terheléses EKG / 24 150 Ft/fő

covbox1Az új koronavírus (SARS-COV-2) fertőzés után, a gyógyulást követően is visszamaradhatnak tünetek és szövődmények alakulhatnak ki.
Negatív hatással lehet a krónikus alapbetegségre, valamint az általános közérzetre is.

Kinek ajánljuk?

A csomagban foglalt vizsgálatok elvégzését mindenképpen ajánljuk azoknak

• akik az újfajta koronavírus okozta megbetegedésből (COVID-19) felépülve továbbra is maradványtüneteket tapasztalnak:

• fáradékonyságot
• nehézlégzést
• köhögést
• ízületi fájdalmat
• mellkasi fájdalmat
• ritkábban: szaglásvesztést, fejfájást, szédülést, hajhullást

• akik az újfajta koronavírus okozta megbetegedésből (COVID-19) tünetmentesen felépültek, és szeretnének a korábban megszokott intenzív sporttevékenységükhöz visszatérni (profi és amatőr sportolók)

• akik az újfajta koronavírus okozta megbetegedésből (COVID-19) felépülve továbbra is maradványtüneteket tapasztalnak és van alapbetegségük - különösen nagy jelentősége van az alapbetegségek soron kívüli ellenőrzésének a magasvérnyomás, cukorbetegség, szív - vagy tüdőbetegségben szenvedőknél és további krónikus betegségek esetén is

Mikor érdemes szűrővizsgálatot végezni?

A betegség kezdetétől számítva 6 hét múlva, vagy a tünetek megszűnése után 4 héttel.

FIGYELEM!
Felhívjuk kedves pácienseink figyelmét, hogy a POST-COVID csomagokban szereplő vizsgálatok
igazolt SARS-CoV-2 fertőzést követően legkorábban a betegség kezdetétől számítva 6 hét múlva, vagy a tünetek megszűnése után 4 héttel végezhetők el!

Ha nem vagyunk biztosak abban, hogy átestünk a fertőzésen, de érezzük a felsorolt tüneteket, szintén javasolt a szűrés elvégzése.

• Szakorvosi konzultáció kérhető az alapbetegség függvényében (diabetológus, endokrinológus, neurológus, reumatológus, stb.)
• Ha rendelkezésre állnak korábbi leletek, előzmények, kérem hozza magával a vizsgálatra.

Időpontfoglalás: (06 1) 783 6004
Munkatársaink hétköznapokon 8:00 és 20:00 óra között érhetők el telefonon, más időszakokban üzenetrögzítőnk fogadja megkeresését.
Időpontfoglalás e-mailben: idopontfoglalas@medocklinika.hu

Hozzájárulok személyes adataim kezeléséhez, továbbá nyilatkozom, hogy az adatkezelési tájékoztató tartalmát megismertem és az abban foglaltakat elfogadom.

Elérhetőségeink

Központi telefonszám: